Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ

Παλαιότερο κειμενό μου από πρόσφατη κουβέντα. Πάντα επίκαιρο.

 Δεν έχω δεί ποτέ μου διαφήμιση της Lamborghini (μπορεί να υπάρχει αλλά εγώ ποτέ μου δεν την είδα αν υπάρχει), ούτε βέβαια και της Rolls Royce. O λόγος είναι απλός: το Target Market τους δεν κάθεται μπροστά από την τηλεόραση με τις ώρες, ούτε ξημεροβραδιάζεται στο διαδίκτυο, ριζωμένο σε πολυθρόνες, καναπέδες και καρέκλες. Αντίθετα, απευθύνονται σε λίγους μεν αλλά ικανούς να "παίξουν μπάλα" με τους σήμερα (και όχι μόνο σήμερα) ισχύοντες κανονισμούς στο γήπεδο της ζωής, τον εξής έναν: You always put your money where your mouth is. 

Ο κόσμος μας δεν είναι δίκαιος και οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίδιοι. Ποτέ δεν ήταν. Μιας και μιλάμε για την αυτοκινητοβιομηχανία, πόσους ανθρώπους γνωρίζετε που μπορούν να σταθούν δίπλα σε έναν Lee Iaccoca; Εναν μηχανικό που ανελίχθει με το σπαθί του στην ιεραρχία της Ford η οποία μετά την παταγώδη αποτυχία του Edsel (με κόστος πάνω από 3 δις σημερινά λεφτά) ξαναμπήκε στην κερδοφορία χάρη στην καταπληκτική επινόηση του Lee Iaccoca, του Ford Mustang. Πούλησε τον πρώτο χρόνο (1964) πάνω από 750.000 αυτοκίνητα ξεπερνώντας το αντίπαλο GTO, 7 προς 1 σε πωλήσεις !!! Και αν ήταν μόνο αυτό θα λέγαμε ότι η τύχη του χαμογέλασε μιά φορά, αλλά αναλαμβάνοντας αργότερα το τιμόνι της παραπαίουσας Chrysler, συνεργάστηκε με τον διάβολο (την ανταγωνιστική Mitsubishi), επινόησε το Mini Van (μέχρι τότε υπήρχαν μόνο station wagon) και τα Jeep (Grand Cherokee κλπ), έσωσε 300.000 θέσεις εργασίας και γύρισε σε κερδοφόρα μία εταιρεία που βρισκόταν στο χείλος της καταστροφής επί σειρά ετών. Δέχθηκε μόνο ένα δολλάριο για μισθό τον πρώτο χρόνο γιατί πήρε δάνειο από την κυβέρνηση (1.5 δις) και δεν θεώρησε σωστό να πάρει μισθό από "δανεικά"... Σας θυμίζει τίποτα αυτό; Αποπλήρωσε όμως όλο το δάνειο 7 ολόκληρα χρόνια εμπρόθεσμα, το $1 τον Σεπτέμβριο του 1979 έγινε $868.000 στο τέλος του 1980 και $20.5 εκατομμύρια το 1986... Ολη η Αμερική φώναζε το '80 Lee for President κι εγώ μαζί τους (ήμουν εκεί τότε). 

Δεν υπάρχει λοιπόν τίποτα πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων όπως είπε και ο "Αρίστος"... Η επιτυχία μπορεί να μην είναι δικαίωμά μας, η προσπάθεια όμως είναι υποχρέωσή μας. Αν είναι αρκετή και προς την σωστή κατεύθυνση, τότε η επιτυχία έρχεται ως φυσική συνέπεια. Οσο για όλους εκείνους που μιλούν για το χρήμα όπως η αλεπού μιλούσε για τα σταφύλια που δεν έφτανε και υποστηρίζουν ότι τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία, ας μου τα δώσουν εμένα... Εγώ ξέρω πολύ καλά τι να τα κάνω.

(ΗΚ)

Photo: 1967 Mustang Shelby GT Super Snake, που έπιασε τα $1.3 εκατομμύρια σε πρόσφατη δημοπρασία στην Ινδιανάπολη (Indianapolis). Ενα "ιστορικό muscle car" με κινητήρα V8, 427 κ.ιντσών που δανείστηκαν αυτούσιο από το αγωνιστικό Ford GT40, που απέδιδε πάνω από 500 καθαρόαιμα άλογα... το 1967!!!!!

Comments